Saturday 30 December 2017

Majlis Anugerah Kecemerlangan Mahasiswa

Assalamulaikum.

So post kalini rasa macam nak throwback hari bersejarah untuk diri aku mungkin orang lain dah biasa tapi disebabkan aku tak pernah dapat selama 3 semester dekat UiTM di Hatiku itu jadi aku rasa nak show off sikit.

Lepastuu emm reason aku post kat sini sebab aku ada banyak gambar tapi kalau aku post semua dekat ig nanti orang kata aku syok sendiri.So aku post kat sini sebab aku tahu takde yang tengok pun uhukk bernas kan idea saya?

Tanggal 18 December 2017 yang lalu Uitm telah mengadakan Majlis Anugerah Kecemerlangan Mahasiswa untuk menghargai mahasiswa UiTM yang ada pencapaian yang baik dari segi akademik dan persatuan/kelab atau aktiviti Uitm.Kiranya student dan kelab yang paling aktif dan ada pencapaian yang bagus la.So macam biasalah aku sebenarnya hadir sebagai Ketua Multimedia dan Publisiti untuk kelab fakulti aku iaitu Diploma in Public Administration Club (DiPAC , FSPPP) dan pada masa yang sama aku dapat message dari kawan yang aku tercalon untuk anugerah penggerak siswa untuk fakulti aku.Sumpah tak sangka haha siap suruh kawan check banyak kali takut silap orang.But yeah thats me!! hehehehe

                                            Muka kena konfiden walaupunnn
                           Ni penyokong tegar iolss ok tak depa datang nak makan jeee
                              Kawan kesayangankuuuu tanpa mereka siapalah akuuuu


Tapi ahirnya Kaknad yang menang dan memang boleh predict dah pun tapi yass im still happy sebab aku rasa macam at least aku achieve something meaningful sebelum aku graduate and banggakan ma abah sebab anak dia keluar skrin dan semua orang tengok katanya huhu ok la tu. I LOVE YOU MA ABAH :')

No comments:

Post a Comment